سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 23291
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 0
  • تعداد کل پست ها: 24
درباره
جستجو
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ

کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
کاربردی




محفل دعای ندبه این جمعه با سخنرانی  حجه الاسلام والمسلمین استادسیدمیرزایی ومداحی یاسین شیخ زاده ساعت 7صبح(قم-20متری امام حسین(ع)-مفتح شمالی-مسجدالمهدی عج)






 

محفل دعای ندبه جمعه ها تا صبح ظهور در صبح عید غدیر سال 1380 افتتاح شد. وهمین مراسم که خود برنامه ای جدید در محافل مذهبی استان محسوب می شد شروعی زیبا برای مراسمات دعای ندبه در صبح های جمعه گردید. متولیان اصلی این محفل، جوانان حوزوی و دانشگاهی هستند و ضمن احترام و همکاری با عموم مؤمنین، وابسته به هیچ نهاد، تشکل و... نبوده و فقط در جهت گسترش زیبایی های فرهنگ انتظار بالخصوص دعای ندبه فعالیت نموده و ان شاءالله تا صبح ظهور ادامه می‌یابد. اما طی این ده سال علی رغم بضاعت مالی پائین مجموعه و فقط با مساعدت های مردمی توانستیم نوگراییها و ابتکاراتی داشته باشیم که در مقایسه با حضور بیش از 2000 هئیت مذهبی در استان قم، در نوع خود کم نظیر باشد در این سالها هر چند جلسات هفتگی بین 100 تا 150 نفر میهمان داشته است اما استمرار کامل و سست نشدن جلسات از سویی برنامه های ویژه و با شکوه(چندین مرتبه) در سال از سویی می تواند شاهدی بر این ادعا باشد اما مختصری از امور اجرا شده:

 دعای ندبه صبح عید غدیر به صورت رسمی در استان برای اولین بار از سال 1380

یادواره بی نظیر سادات شهید برای اولین بار در کشور از سال 1384

تهیه و چاپ کتاب سالنامه عطش ظهور پیرامون امام زمان ارواحنافداه در سال 1385(اهدای سالنامه به مقام معظم رهبری مد ظله العالی در غرفه هفت نمایشگاه بین المللی کتاب)

ـ دسته عزاداری محفل دعای ندبه در صبح جمعه(فاطمیه 84) به سمت حرم مطهر

ـ معالجه صلواتی بیماران توسط پزشک(میلاد حضرت زهرا (س) و میلاد حضرت زینیب(س))

ـ اهداء بیش از5000 جلد کتب مذهبی به میهمانان

ـ غرفه سادات شهید نمایشگاه بزرگ یاد یاران، کوه خضرنبی

ـ نمایشگاه یاد امام و شهدا در گلزار شهدای سوم خرداد(خرداد ماه 1386)

ـ اهدای جوایزی مانند کمک هزینه عتبات عالیات، مشهد مقدس، سکه طلا و... در مراسمات ویژه و...

اما نکته بسیار مهم برای خادمین این محفل استفاده از بهترین سخنرانان و مداحان استان قم می باشد که این عامل را از اساسی ترین عوامل رشد و شکوفایی محفل دعای ندبه جمعه ها تاصبح  ظهور می دانیم و از این جهت از شما مدیران جلسات ذکر اهلبیت(علیهم السلام) وعاظ و مداحان محترم نهایت سپاس وتقدیر و تشکر را داشته امید آن داریم ازبهترینیاروان مولانا بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشید.  

آقایان حجج الاسلام: آقا تهرانی، دکتررفیعی، مؤمنی، ماندگاری، فرحزاد، حیدری کاشانی، جوادی، میرزا محمدی، شهیدی، محمد پور، قدرتی، میر قیصری، صادقی واعظ، آشتیانی، طباطبائی، که از بیانات و نوای گرم شما بهره‌مند شدیم.

 آقایان مداحان اهلبیت عصمت وطهارت (علیهم السلام): حاج سید مهدی میر داماد، کربلائی یاسین شیخ زاده، حاج حسین کاجی، حاج عباس محمدی پور، کربلائی جواد برزگر، حاج سید علی حسینی نژاد، حاج سید محسن بنی فاطمی، کربلائی مهدی عبدالکریمی، حاج حسین حقی، حاج مهدی سلحشور.

التماس دعای فرج

خادمین محفل دعای ندبه جمعه ها تا صبح ظهور.







دبیرخانه سادات شهید استان قم/   محفل دعای ندبه جمعه هاتاصبح ظهور مبتکریادواره سادات شهید-مطالب.گزارشات.تصاویر  خود را اعرضه میدارد.بانظرات وپیشنهادات سازنده خود مارا یاری دهید.یازهرا