سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
وصیت شهدا
وصیت شهدا
خبرنامه
 
آمار وبلاگ
  • کل بازدید: 23290
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 0
  • تعداد کل پست ها: 24
درباره
جستجو
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ

کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
کاربردی





موضوعات مرتبط: تصویر
[ یکشنبه ششم اردیبهشت 1394 ] [ 10:30 ] [ مهدی خوش کلام ] [ نظر بدهید ]

موضوعات مرتبط: تصویر





توضیح: این جلسه با حضور برادرا ن و خواهران هر جمعه ساعت 7صبح برگزار می شود.

ذاکران اهل بیت(ع)که در این محفل بیشتر فیض می رسانند،حجج اسلام واقایان :میرزا محمدی،محمدپور،میرقیصری(برادر شهیدان میرقیصری)،شیخ زاده،عبدالکریمی،برزگر،اسلامی،محمدیپور،اسلامی،علیزاده،قمی


موضوعات مرتبط: اخبار
[ یکشنبه ششم اردیبهشت 1394 ] [ 20:54 ] [ مهدی خوش کلام ] [ نظر بدهید ]





شهید سید اصغر حسینی قاسم آبادی   

  برادرم!ولایت فقیه را خوب بشناس وبعد ازاو اطاعت کن زیراآخرت درگرو همین مسئله است،ولایت فقیه همان ولایت آقا امام زمان(عج)است که به نایبش امام امت رسیده است


موضوعات مرتبط: وصیتنامه
[ پنجشنبه سوم اردیبهشت 1394 ] [ 10:18 ] [ مهدی خوش کلام ] [ نظر بدهید ]





آرزوی پیوستن به اجداد طاهرین [313]
در شب شهادت (28 صفر) حال و هوای دیگری داشت. او مشغول راز و نیاز با خدا بود. او به من گفت: «... از خداوند بخواه که من امشب یا فردا شهید بشوم و اگر شهادت نصیب من نشد، دیگر نمی خواهم شهید شوم تا سال دیگر در همین موقع».
پرسیدم: «چرا؟».
گفت: «چون نام من همنام جدم امام حسن مجتبی علیه السلام و ولادتم نیز همزمان با ولادت آن حضرت است؛ لذا دوست دارم شهادتم نیز در روز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام باشد».
این آرزوی شهید مستجاب شد و در ظهر روز 28 صفر به شهادت رسید و به دیدار اجداد طاهرینش شتافت.
مادر شهید می گوید: «فرزند شهیدم یک سال قبل از شهادتش نزد من آمد و گفت: مادر! وصیتی دارم که فقط می خواهم تو بدانی و تا زنده ام به هیچ کس نگویی».
گفتم: «بگو».
گفت: «من شهید می شوم و دوست دارم که خودت مرا در آغوش گیری و در قبر بگذاری و صورتم را ببوسی».
در آخرین دفعه در مسیر اعزام به جبهه در مدت کوتاه توقف قطار [314] در قم، به منزل آمد و غسل شهادت کرد...
بعد از مدتی نامه ای برایمان فرستاد و نوشته بود: «من خواب کربلا را دیدم. عازم سفر کربلا بودیم و ماشینی که به من دادند به صورت یک کتابخانه بود. در عالم رؤیا جد بزرگوارم آقا امام حسین علیه السلام مرا به اسم صدا کرد: محمد حسن بیا!». و من از شدت خوشحالی با گریه شوق از خواب بیدار شدم و این، هنگام نماز صبح بود...(229)
راوی: شهید امان رحیمی
229. مجموعه تذکرة الشهداء، دانشکده شهید محلاتی سپاه - واحد تبلیغات شهید سید محمدحسن میرجعفری
موضوعات مرتبط: خاطره





همراه با رونمایی از کتاب ستارگان زهرایی صورت گرفت

برگزاری دهمین یادواره 500 شهید سادات استان قم

خبرگزاری پانا: دهمین یادواره 500 شهید سلالة السادات استان قم امشب با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

1393 سه شنبه 19 اسفند ساعت 23:41

 

به گزارش رخبرگزاری پانا حجت الاسلام صالحی خوانساری طی سخنانی در دهمین یادواره 500 شهید سادات استان قم با اشاره به آیه 23 سوره مبارکه شوری ابراز داشت: اجر و مزد رسالت، در محبت و دوستی دائمی خاندان پیامبر (ص) خلاصه می شود، محبتی که رابطه  محب و محبوب و اطاعت محب از محبوب را به دنبال دارد.

وی با طرح این سوال که اگر قرار باشد کسی در راه دین فدا شود، چه کسانی سزاوار ترند، خاطرنشان ساخت: سادات و ذراری نبی مکرم اسلام(ص) به این کار سزاوار ترند زیرا در جریان عاشورا نیز اولین فردی که از بنی هاشم به شهادت رسید، حضرت علی اکبر(ع) بود.

سخنران مراسم در ادامه با اشاره به ویژگی های سادات شهید گفت: شهدای سادات هم از ذریه پیامبر بزرگوار اسلام هستند و هم در راه دفاع از دین و ارزش های اسلامی، در خون خود غلتیدند.

وی با بیان این نکته که شهدا زنده و نزد پروردگارشان متنعم از رزق الهی هستند ابراز داشت: ما امروز استقلال و عزت جامعه خود را مدیون شهدا هستیم و البته به سادگی نمی توان به عظمت مقام شهدای عزیز پی برد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت شهدا و ایثارگران است، ابراز داشت: در باره عظمت خانواده های معظم شهدا سخن گفتن آسان نیست در جایی که حضرت امام(ره) وقتی در برابر خانواده های شهدا قرار می گرفتند می فرمودند: من احساس عجز می کنم.

اهداء لوح تقدیر به تعدادی از پدران بزرگوار شهدا و رونمایی از کتاب "ستارگان زهرایی" ویژه وصیتنامه و زندگی نامه 500 شهید سادات استان قم توسط تولیت مسجد مقدس جمکران، همچنین خاطره گویی حاج حسین کاجی در باره شهدا و رزمندگان اسلام و توسل به حضرت زهرا(س) بخش های دیگری از این مراسم بود.

رضا حافظی جانشین فرماندهی سپاه استان قم نیز در این مراسم حضور داشت.

در پایان این مراسم، دعای پرفیض توسل با حضور خانواده های معظم شهدا و زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران قرائت گردید./بمانی/


موضوعات مرتبط: اخبار
[ یکشنبه ششم اردیبهشت 1394 ] [ 10:42 ] [ مهدی خوش کلام ] [ نظر بدهید ]





 


موضوعات مرتبط: تصویر